Saturday 10 September 2011

Aku dh boley rasa dia bergerak n tndang dlm pwot aku....:) :)


smlm aku dh dpt rasai pergerakan baby aku...aku dh bolah rsa baby aku tndang dlm perot aku...aku bersyukur sgt2 walau pn lalui smua ni tnpa suami disisi aku pd saat ni....alhamdullillah bila aku smbang ngan prot aku,baby aku bg respon..aku dpt merasai salah 1 nikmat kurniaan Allah yg x smua org dpt rasa...dia seakan akan suruh aku sabar...aku nk dia da ngan aku rasa smua yg aku rasa ni tp andai itu takdirnya aku redo..andailah dia tahu pa yg aku rasa......

Teringin nak beli smua ni!!!1
        
             
                         

aku nk p beli brg baby akumcm org lain gak!!!!!!!!!!x boley ka aku nk rasa smua 2!!!!knapa kejam sgt smpai sggup buat aku mcm ni...aku menagis sekalipn oleh ka aku dpt pa yg aku nk....

1 comment: